20 jaar fairtrade bananen in Nederland. Om dat te vieren bracht Agrofair een jubileumboek uit. De titel is niet alleen een speelse verwijzing naar de kleurenkaart van de banaan maar hint ook dat Agrofair meer groen is dan zijn gele concurrent. Op zijn kant verteld het boek nog een verhaal, namelijk die van de banaan en zijn betekenis in de geschiedenis van de popcultuur. Met als resultaat een vrolijk en beeldend marktonderzoek dat inzicht biedt over het eigen product.
Team: Samen met Karin ter Laak van Offgrid Studio
Klant: Hans Willem van der Waal, Cornelie den Otter, Agrofair
Ander werk
Akademie Vogue PosterProject type
Manhattan aan de MaasAffiche
Oikos HealthLogo
Keek op de ZaakIllustraties
SjaarloosPoster
Huisstijl DataDoenHuisstijl
Huisstijl Sophie OlieProject type
Solidale MediterraneoHuisstijl
Rixxan ModelcarsHuisstijl Rixxan
Kerst en NieuwjaarskaartKaarten
Visitekaartje PerforatieHuisstijl
SharperHuisstijl